
Jak wybrać bramkę płatności dla sklepu internetowego?
Jak wybrać bramkę płatności do sklepu internetowego? Jako właściciele agencji marketingowej dobrze wiemy, że poprawnie przygotowana strategia kampanii marketingowej to nie wszystko. Choć kampanie

Jak wybrać bramkę płatności do sklepu internetowego? Jako właściciele agencji marketingowej dobrze wiemy, że poprawnie przygotowana strategia kampanii marketingowej to nie wszystko. Choć kampanie

Jak stworzyć efektywną strategię SEO dla swojej strony internetowej i zdobyć wysokie pozycje w wyszukiwarkach Dobre pozycjonowanie, czyli jakie? To pytanie stawiają sobie właściciele sklepów

Jak wdrożyć program lojalnościowy w Twojej firmie? Program lojalnościowy to taki element marketingu, o którym każdy myśli, ale niewiele firm skutecznie go wdraża. Szkoda,

Co to jest analiza RFM? Analiza RFM (Recency, Frequency, Monetary) to popularna metoda, która pomaga sklepom internetowym lepiej zrozumieć zachowanie swoich klientów i dostosować strategię

Czym jest analiza predykcyjna w marketingu? Pojęcie analizy predykcyjnej, chociaż zyskujące na popularności, nadal nie weszło do marketingowego mainstreamu. W praktyce analizę predykcyjną wykorzystują raczej

Google Analytics 4 ma wiele nowych i ciekawych funkcji. To jedna strona medalu, druga to to, że na próżno szukać w nim raportów, do których

Już od dłuższego czasu mówi się tym, że nadchodzą coraz cięższe czasy na prowadzenie biznesu. Rosnące ceny surowców, usług czy też rosnąca inflacja coraz

ToFu, MoFu i BoFu Jak zapewne już wiesz, odpowiednio dopasowany content do ścieżki użytkownika, w praktyce jest w stanie znacząco przełożyć się na wyniki prowadzonych

Jak skutecznie działać w E-commerce? Agencja, czy menedżer wewnątrz organizacji? Co było pierwsze? Kura czy jajko? Takim samym dylematem kierują się zarządzający, menadżerowie e-commercowych biznesów,

ROAS-czym jest i jak go obliczać ROAS (return on ad spend) to jeden ze wskaźników efektywności kampanii. Pozwala nam na określenie zwrotu z inwestycji w

Jak wybrać bramkę płatności do sklepu internetowego? Jako właściciele agencji marketingowej dobrze wiemy, że

Jak stworzyć efektywną strategię SEO dla swojej strony internetowej i zdobyć wysokie pozycje w wyszukiwarkach

Jak wdrożyć program lojalnościowy w Twojej firmie? Program lojalnościowy to taki element marketingu, o

Co to jest analiza RFM? Analiza RFM (Recency, Frequency, Monetary) to popularna metoda, która pomaga

Czym jest analiza predykcyjna w marketingu? Pojęcie analizy predykcyjnej, chociaż zyskujące na popularności, nadal nie

Google Analytics 4 ma wiele nowych i ciekawych funkcji. To jedna strona medalu, druga to

Już od dłuższego czasu mówi się tym, że nadchodzą coraz cięższe czasy na prowadzenie

ToFu, MoFu i BoFu Jak zapewne już wiesz, odpowiednio dopasowany content do ścieżki użytkownika, w

Jak skutecznie działać w E-commerce? Agencja, czy menedżer wewnątrz organizacji? Co było pierwsze? Kura czy

ROAS-czym jest i jak go obliczać ROAS (return on ad spend) to jeden ze wskaźników